Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

René Christian Glembotzky

René Christian Glembotzky

1. Vorsitzender / Chairman

Rene ist hauptberuflich als Business Information Manager am Hannover Airport tätig und für das Anforderungs- und Innovationsmanagement sowie IT Controlling des Bereiches Aviation verantwortlich, sprich: Alles, was mit Passagieren, Flugzeugen, Unternehmenssicherheit und Krisenmanagement zu tun hat. Als Organisationstalent für komplexe Projekte und Experte in Sachen Usability, liegt ihm alles am Herzen, was die User Experience vereinfacht und nachhaltig verbessert.

Theresa Röhrle

Theresa Röhrle

2. Vorsitzende / Projektmanagement

Executive Assistent, Weltenbummlerin und fokussiert auf Projekte und Produkte. Theresa sorgt als Projektmanagerin dafür, dass wir alle im Zeitplan arbeiten und alles zur richtigen Zeit am richtigen Ort ist und verantwortet den Bereich Guest Relations nebst Ticketing. Weiterhin unterstützt sie uns im Social Media Marketing, damit wir kein Posting vergessen und keine wichtige Deadline reißen.

Markus Bock

Markus Bock

Social Media Manager

Markus ist gelernter Bürokaufmann, aber schon immer im Herzen Autodidakt in Grafik und Marketing. Er schreibt und spricht über Depressionen, ist leidenschaftlicher Vater, zum Triathlet geworden und wohnt im Social Media.
Seit seiner ersten Session beim Barcamp Hannover 2016 ist er Feuer und Flamme für unsere Vision und ab Oktober 2018 fester Bestandteil unseres Teams als ehrenamtlicher Social Media Verantwortlicher.